I dag..

… har jeg skrevet en 7 siders lang mail til en gamel chat-ven, som jeg har forsømt at skrive til i over et  år, men NU er der rådet bod på “julebrevet”, der ellers var tradition i flere år.

Han HADER traditioner, og jeg elsker dem, så derfor har det været en sjov ting med de traditionelle julebreve. Og jeg kender ham så godt at jeg kan fortæle ham næsten alt, både skidt og kanel, og jeg ved at han også fortæller mig om livet- på godt og ondt.

Og den slags brev/mail-venner er nu gode at have, ikke??

Skriv et svar

