Alle er hjemme i dag…

… husbond har taget hjemmearbejdsdag, og sidder lige beg mig med sin bærbare og arbejder. Datteren er inde på sit værelse, hvor hun atter slider på you-tubes services. Hun finder mangafilm, som bliver set med stor glæde. Lige nu er det vist en sjov serie hun har fundet, for hun hviner af grin hvert andet minut 😉

Brødrene har nok spillet det meste af natten, så de er begge i coma endnu. Og hvad pokker, det er jo det halve af hvad ferie går ud på, dét at ændre på rytmen, at spille så længe som man vil, at sove længe og bare lade tiden flyde……. uden absolut at skulle nå noget som helst.

I aften vil vi tage sammen i biografen og se “De fortabte sjæles ø”, hvor jeg glæder mig til både at se filmen, samt at se om jeg kan genkende nogle af lokaliteterne i filmen… den er jo optaget her på Sy’Fyn.

Om vi tager ud at spise før eller efter, det ved jeg ikke endnu – eller måske vi bare spiser hjemme? Tiden må vise det, vi har jo ferie!!

Og hvad er formålet med ferie? At slappe af uden at planlægge , eller at planlægge en masse aktiviteter?

Skriv et svar

