SÅ skal der shoppes..!!

 Jeg har lige ført et par tusinde ekstra over på kontoen, så jeg ikke behøves at være bange for overtræk.

Om et øjeblik vækker jeg sønnerne og får dem fodret af ( de har nok spillet World of Warcraft hele natten), og i tøjet, OG så starter vi bilen og kører til Odens og i Rosengårdscenteret.

Jeg HADER at handle der, men de har gavekort fra jul, der ikke er omsat endnu, til Rosengårdsenteret, og de synes det er fedt at komme derud…. Så et par gange om året give jeg mig og tager med, på trods af min uvilje mod store lukkede enklaver af butikker. Og jo, jeg kan godt se fordelen ved at man ikke skal ud i kulden, som ved normal bytur….. men omvendt, så er alle de små sjove butikker, som JEG synes er sjove luget væk i butikscentrene pga. strømlinethed og husleje. Så det er mærkevarer, kendte kæder osv. man finder i centrene.

Og hvor skal vi så hen? Jo, vi skal nok i spilbutikken, i Fona og Merlin, i Quint – for begge drengene trænger til nye bukser- i bogbutikken, i Build a bear, og til sidst kommer jeg nok ikke udenom McDonalds.

Hyggeligt? Tjaaaaeh… men mest fordi jeg er sammen med mine børn!!

Skriv et svar

