Næsten 3000 kroner…

.. blev der lagt i Quint-butikken, for to trøjer, to par bukser, en t-shirt og to partisanertørklæder…!!

Dyrt? Ja, og det var ogs mest fordi jeg nødede den mellemste gevaldigt at han købte en trøje og en t-shirt og det ene tørklæde. Til at starte med, ville han slet ikke have noget, når han så på priserne! Også selvom jeg sagde at det var OK! Man kunne måske finde noget billigere et andet sted osv. Men omsider gac han sig, og valgte en trøje han længe havde kredset om og en matchende t-shirt. Storebroren købte et par cowboybukser og et par joggingbukser og en trøje, og lillesøster fik et tørklæde derinde. Senere vendte vi rundt i Vero Moda-butikken hvor hun købte en nederdel. Så lidt kluns fik hun også.

Jeg købte en 4-pak med Baldurs Gate, og en sampak med DVD-film, Utroligt, men de fire fra Nordiskfilm-pakken havde jeg ikke. Så nu skal der findes tid til Ambulancen, Brødre mv.

Mellemste investerede i et nyt tastatur til sin pc. Og den lille hun fik en ny mus. De købte “It” på film og “Anden på Coke” samt en Corn cd.

Jeg købte et par seje t-shirts til drengene til gave, når mellemste har fødselsdag om 1½ uge, nogle WoW-t-shirts. De er nok okay..

Og McDonalds blev besøgt inden afgang. Og nu sidder jeg her….glad over at det er overstået, og glad for at de fik, hvad de ønskede sig, børnene.

 Ogsommetider skal man vel bare brænde penge af, ikke????

Skriv et svar

