SÅ kom der hul igennem

Den yngste ringede da jeg var på vej hjem fra arbejde i går, at TDC havde ringet og sagt at NU var der atter telefon.

Så aftenen i går gik med blandt andet at få opdateret ting på vores klubs hjemmeside, få hentet outlook-posten ned. Den havde sidst fungeret fredag. Og så lige at rende de sædvanlige blogs, nyheder og tv-programmer igennem.

Egentligt lidt utroligt at jeg dagligt checker op på tv-programmer. Jeg så fjernsyn lørdag aften sidste gang, så det er ikke just tv-kigning, der præger mit liv. Men hvis der virkeligt er noget af interesse, så går jeg da op og ser på det…

Så valget mellem computer og tv ville klart være computer.

Skriv et svar

