Delvist internet

.. er frustrerende. Vi har kabelfejl, og det har været galt siden i tirsdags. Jeg fejlmeldte det i torsdags, hvor jeg sad hjemme og arbejdede- og blev smidt af serveren mindst 50 gange i løbet af dagen, pga manglende forbindelse.

Telefonen knaser helt vildt og der bliver forbindelsen også afbrudt i perioder. På trods af min 4 mbit forbindelse, er min gennemsnitlige hastighed i disse dage mellem 200 kbit og 1 mbit. Ikke lige optimalt!!

Og i morges så jeg så TDC oppe ved landevejen, da jeg kørte datteren til spejderløb. Da jeg kom hjem holdt de udenfor mit hus, målte, kløede sig i hovedet og så opgivende ud. De har efterfølgende gravet en masse op, kigget…checket og da klokken nærmede sig to, dækkede de hullet til og kørte hjem.

 Og mit internet og telefon? Ja, det er det samme, så jeg regner med at de returnerer på mandag og får lavet det!!! For hvor er man bare blevet vænnet til at det bare ligger der, internettet med sine uendelige mængder informationer, film ( jeg skulle have haft set forbrydelsen), tv-oversigter, netaviser osv.

Alt det man pludseligt skal undvære- det er faktisk ikke sjovt!!!  At undvære internettet er nærmest som at undvære sin personlige informator!!

Skriv et svar

