Det er GODT

.. at have en chef, der værner om én!!!

Jeg mærker i stigende grad, og glædes over at min chef er meget opmærksom på mine arbejdsopgaver og dermed arbejdsbyrde.

Han er dygtig til at vurdere den, og er det ikke OK med det pres der er på mig, går han til andre chefer og beder dem om at skaffe ressourcer til aflastning af mig- og det bliver gjort pr omgående!!!

 Synes han ikke at jeg skal påtage mig opgaver , ønsket fra andre, står han fast, og jeg kommer ikke til at lave opgaver jeg ikke har aftalt med ham.

 Er nogle af mine opgaver forbundet med omveje, som f.eks at skulle spørge i systemet om nogle værsier, for derefter at lægge dem sammen, og så til slut kunne lave MINE beregninger, jamen så er det da klart at han forlanger at jeg i stedet for modtager de bearbejdede data til MIT forbrug.

Jo, jeg bliver værnet godt om- og at det så ydermere er en meget kompetent og dygtig chef jeg har – ja det gør bare min glæde ved det nye job større!!! For kompetente, dygtige chefer der VED hvad deres medarbejdere laver, de er sjældne!!

Forresten, jeg er af gammel chef inviteret med gammel afdeling til wellness-aften med mudder, hysteriske æteriske olier og das ganzez schweinerei…Så helt glemt er jeg ikke af eks-kollegerne.

Lækkert, ikke?

Skriv et svar

