14 pakker lurpak smør

… det er hvad der foreløbigt er gledet af min alt for smækre krop 🙂

Eller man kan også sige 3,6 kilo ind til videre. Det er okay!!

Jeg har på et tidspunkt fået et regneark fra nettet, der hedder lurpakskemaet. Det taster man vægt og ønsket slutvægt ind, og så taster man en gang om ugen sin vægt ind. Skemaet viser så en kurve med vægten, beregner hvor mange uger der er til målet er nået og viser hvor mange pakker smør man har tabt. Og på en måde er det meget bedre end bare mål.´

Man kan nemlig godt se en pakke lurpaksmør for sig, og at tabe en pakke smør- det virker på en eller anden måde bedre end “bare” at have tabt 250 gram, ikke?

Jeg har så modificeret skemaet ( man er vel nørd), så det også har BMI-faktoren inde. Dvs. man følger sit BMI-tals fald uge for uge.

Og dags dato er der røget 14 pakker smør. Næste gang jeg handler, hiver jeg de 14 pakker ud af disken, kigger på dem…vurderer vægt og fylde ( som det man taber)…og glæder mig over at holde ved!!

For de resterende pakker smør skal nok forsvinde også!!

Vil du have mit skema, så bare send mig en mail….

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Karen Buchholtz
    jul 27, 2010 @ 07:50:37

    Jeg er meget interesseret i din version af skemaet med IBM-tallet.
    Rigtig go’ idé.
    Hilsen
    Karen

    Svar

Skriv et svar

