Hov….

…hvor blev tiden af?

Det har været en travl uge, hvor både arbejde, familie og fritid har fyldt rigtig meget.

Så tiden er bare fløjet afsted. Der har været forældresamtaler på skolen, kørsel, fællesarrangement med kolleger, gæster og alt det andet, der bare fylder meget i ens liv.

Jeg er stadigvæk glad for mit job, og er ved at “falde til ro” med mine opgaver efterhånden, men jeg kan stadig mærke, at det hele er nyt, og at trætheden erfter arbejde er større end ved “venstrehåndsarbejde”. Men det kommer langsomt…. jeg lærer mere og mere, og begynder at hvile lidt i troen på at jeg da godt kan.

Privat, går det fremad med vægten, eller rettere tilbage…hvis man kigger på nålens retning. Jeg taber mig lidt efter lidt, og er tilfreds med det. I morgen er det vejedag, og så ved jeg hvor langt jeg er nået.

Lige nu er jeg ved at lukke ned, vi skal hente gave til yngsten, der har fødselsdag på onsdag. Og det at fylde 12, fylder ret meget i hendes liv lige nu…NÆSTEN teenager!!!!! Og hun glæder sig, frydes over ikke at må gå i bryggerset, hvor der er gaver …. glæder sig til at se hvor mange, og ser vildt frem til at vi onsdag aften skal ud at spise og bowle sammen, os fem og ældsteveninden Laura.

Så ugen der kommer er også travl… men mere om det senere.

Skriv et svar

