December gik

…alt for hurtigt, og jeg må nok indrømme at jeg har fået kam til mit hår i det nye job, men det er jo bestemt ikke noget negativt at blive udfordret mentalt, når bare man ender med succes.

Jeg har fornemmet det lille stressspøgelse dukke op i mit hoved, men har formået at slappe effektivt af i de timer, hvor jeg ikke arbejder. Jeg er i stand til at kontrollere mit blodtryk, så det falder i samme øjeblik jeg mentalt siger “fri”, og jeg er ikke der ude hvor der er søvnbesvær – tværtimod. Jeg har sovet som en sten om natten.

MEN.. jeg kunne godt have forestillet mig en lidt blidere indgangsvinkel til det nye job. Sygemeldinger gør det umuligt for mig helt at sige fra overfor opgaver, der ikke reelt er mine. Jeg er tovholder på en del, der ikke burde høre under mig, og jeg er selv stadig i en læreproces, hvor jeg skal holde tungen meget lige i munden.

Situationen er den lige pt. at sælger 1, der var deltidssygemeldt af stress nu er helt sygemeldt igen, mindst til 1. marts.

Sælger to er vågnet fra sin coma, men ingen ved endnu hvor meget skade der er sket- og om han vender tilbage er ikke sikkert.

En vikar er ansat, men han kender ikke til hverken systemer, processer eller andet, så han er meget i en lærefase. Salgsassistenten har fået nyt job pr. 1. januar, og hans afløser begynder først 1. februar…

Så lige nu har vi en knapt 60-årig, der skal lære et stort system at kende….mig, der fordeler opgaverne fra assistenten til dem, der kan klare lidt ekstra…mig der beregner priser…for sælger og min chef, der også er nødt til at sælge (og vi er ikke ansat i salgsafdelingen)..og vi skal så, indtil videre klare 5 mands fuldtidsstillinger!!!

Min holdning er, at i en periode, og fordi det er sort uheld, så tager jeg gerne ekstra arbejde, men det skal bare ikke blive en vane!!

For så gider jeg ikke!!

Og det er vel meget fornuftigt, ikke?

1 kommentar (+add yours?)

  1. styx
    jan 05, 2007 @ 07:19:48

    Det lyder rimeligt 🙂

    Svar

Skriv et svar

