Julefred…

…er ønsket fra mig til dig.

Her er julefreden ved at indfinde sig så småt. Blodtrykket er stærkt faldende, og jeg har tvunget mig selv til IKKE at tænke på arbejde i to dage.

Presset på det nye job har været stort, jeg har skullet  opfinde” et forward-prognose-redskab, der skulle kunne bruges fra 1.1.07, så deadline var før jul. Ydermere har der været overdragelser af opgaver, som har fundet sted i Esbjerg, så jeg har i perioden arbejder op mod tyve timer pr døgn. Hjemmefra kl. 6 om morgenen og til Esbjerg. Hjemme igen 12 timer senere. Og så var der tid til familien til kl. 22, hvor der så blev arbejdet på udviklingsopgaven til mellem et og to om natten…sove et par timer og så afsted igen…. I en kort periode er det muligt at trække på overskudsressourcerne, men jeg er glad for at det ikke er sådan til hverdag!!!

 Men jeg nåede det, og kan nu nyde al den ros, løsningen har givet mig!! Den skal faktisk forevises på de aktiemarkeder hvor vi opererer…!! Copyright Helleq, Verdens-Firmaet…

Og lidt stolt er jeg også, for det beviser bare at jeg stadig kan tænke, at jeg nok var den rette til jobbet osv. Det perfekte match, sagde en af direktørerne om mig i det nye job!!! Så man er glad ;o)

Og nu er det jul!!! Freden breder sig. Vennerne er lige kørt efter nogle timers brunch og hygge. Træet er pyntet, gaverne er pakket ind, konfekten er lavet, småkagerne og klejnerne , der blev bagt sideløbende med aftensmadslavningen venter i dåserne på at kunne spises, og grøden er kogt, mandlerne er smuttet og den Fynske medister koger stille i gryden inden den senere skal steges. Ænderne er tøet, og stegene er også klar.

Så nu er det bare at sige, kom jul, kom fred og kom gaver!!!

 Kan I alle have en ganske vidunderlig og fredsommelig jul, hvor familien bare er i højsædet, og kærligheden til familien, sammenholdet og de nære blomstrer.

Jeg vil gå helt i familiemode nu! Glædelig jul!!

1 kommentar (+add yours?)

  1. styx
    Dec 26, 2006 @ 12:38:29

    Noget af et program, og med juleforberedelser oveni. Flot gået. Håber du nu husker at slappe HELT af. Det har du fortjent.
    Glædelig jul.

    Svar

Skriv et svar

