Det er bare så trist

at høre om kollegaen i coma. Der er stødt komplikationer til, blodforgiftning og organsvigt.

Jeg bliver helt ked af det, ved tanken om det, hans kone må gå igennem – og så her op mod jul, hvor børnene burde have en tid med tanker på nisser og gaver.

Hvor er livet dog uretfærdigt!

Anden kollega i samme job, der er halvtids i arbejde pga. stress, er ved at være helt nede igen på grund af hele situationen, og det faktum, at HAN nu på trods af sin stress burde klare to mands job….så han er “hjemmearbejdende” lige nu. Men der er ansat en vikar for kollega i coma. Og han starter vist allerede efter nytår. Så burde bøtten vende rent arbejdsmæssigt.

Trist er det også, at min svigermor atter er indlagt. Hun har ikke kunnet tackle det at være alene, og have haft en blodprop, så hun får angstanfald, og falder omkuld på grund af skrækken for at få en ny blodprop, så snart hjertet hamrer…..Men nu er hun indlagt og skal have noget angstdæmpende medicin, så hun kan tackle livet igen.

Trist er det at mellemsten har droppet sin søde kæreste, der er SÅ ked af det…ØV! Hende kunne jeg ellers lide!

Og så vil jeg ellers gerne opleve et par juleundere!!!!  Please!

1 kommentar (+add yours?)

  1. Evi
    dec 13, 2006 @ 09:19:41

    Kære Helle
    sikke mange triste ting du oplever lige nu.
    Jeg har tænkt meget på din kollega, som ligger i coma. Det er da frygteligt, at det er blevet værre. Stakkels hans familie. Jeg håber de har nogen, som tager sig godt af dem. Bare det snart vender, så der vil være fremgang og han kan blive rask.
    Din svigermor får det forhåbentllig også meget bedre, når medicinen begynder at virke.Min mor har også lidt af angst, men er blevet hjulpet rigtig godt med den rette medicinering.Mon ikke din svigermor når at komme hjem inden jul? Det tror jeg på!
    Synd de unge mennesker ikke kunne holde ved, når du nu så godt kunne lide pigen, men det er jo også meget tidligt at være bundet af en kæreste, så du må sørge uden for mange suk!
    Jeg håber du snart vil få nogle gode nyheder, det er svært at holde julehumøret højt , når ulykkerne vælter ned.
    Du har virkelig brug for nogle juleundere!

    Her har vi været så heldige at få en glædelig nyhed om et nyt lille barn, som skal fødes til sommer.Det er altid dejligt, når familien bliver større, og vi glæder os meget.
    Jeg håber du også får noget at glæde dig over!

    Kærlig hilsen Evi

    Svar

Skriv et svar

