Opgaverne

i forbindelse med det nye job er komplekse, og det er sådan set helt op til mig, hvordan jeg vil validere data, handler og salg.

Men jeg tror at det er en kæmpefordel at jeg i forvejen er superbruger og ansvarlig for en del af det meget store og vidtrækkende system vi bruger.

Jeg kan se at det er en fordel at jeg ikke både skal lære branchen at kende, og at jeg ikke står helt som Moses ved havet, når der tales om C-ude, PSO DK-1 og andet sjovt.

Ansvaret er sjovt, men jeg må nok erkende at da jeg i morges fik målet, men ikke midlerne, tænkte..”Kan jeg?”….

Men jeg kunne!! Og glæden ved at have løst den første rigtige opgave den er stor, tilfredsheden med mig selv er også til stede, og jeg glæder mig endnu mere til rigtigt at begrave mig i opgaverne.

1 kommentar (+add yours?)

  1. Evi
    dec 11, 2006 @ 08:51:01

    Kære Helle
    Hvor er det dejligt at du er glad for dit nye job.

    kærlig hilsen Evi

    Svar

Skriv et svar

