Nedenstående indlæg indeholder fraser, der kan være stødende…

… så hvis du er sart, så læs IKKE mere 🙂

Det handler om P3, og om mig, en MEGET utilfreds lytter. FOR:

Ham Huxi burde faneme have holdt sig til Boogie, og ungdomstv, i stedet for radio. For det er bare RØV og NØGLER med ham.

Sjældent har jeg hørt nogle SÅ dårlige, infantile, halvplatte, kiksede og skudt helt ved siden af indlæg som hans.

Han forsøger at være morsom, når han ringer med sine interviews, men lander lige midt mellem to stole, fordi han ikke formår at være hverken skarp eller sjov, og fordi han åpbenbart ikke magter at håndtere ironi.

Efter at have hørt ham et par gange – og det passer med at han er på, når jeg kører hjem fra arbejde – har jeg valgt, at skifte væk fra P3, som jeg ellers synes er den bedste radiokanal, og gå over til Radio3, der på trods af reklamerne, har en seriøs radio.

Måske er jeg bare en gammel idiot? Men jeg hørte lige fra husbond, at han er skiftet også, på grund af det samme, dog til Radio Diablo.

Så lige nu hører jeg p3 om morgenen, med kanonkongen og co, og om eftermiddagen skifter jeg.

Og vi er nok ikke de eneste, eller er vi? Og hvor i alverden klager man over dårligt brug af licenspengene.

Ud med Huxi!!!!! Det var bare det jeg ville sige……HEJ!!!

Skriv et svar

