Fredag

var første arbejdsdag i det nye job, så jeg tog hjemmefra kl. 6 om morgenen og til Esbjerg for at lære.

Jeg fik set en del, skrevet en masse ned, og blev sikker på at jeg nok har taget det rette valg mht. job. Det ER lige mig, at få lov til at opbygge en masse rutiner, en masse sql osv, så jeg glæder mig!!!

Mange af opgaverne appelerer til datamatikeren i mig, og de rent økonomisk/matematiske ting er også lige mig. LÆKKERT!!!

Hjem om eftermiddagen, og på rekordtid fik vi købt et par sko til ældsten- Kani-kondisko billigt, billigt..kun 700,-, så det var et kup. Jeg synes jo at dem til et par hundrede også var pæne….men hvad pokker, hvis det betyder så meget for ham at få lige de sko, så har jeg råd til det!

Hjem og slappe af på sofaen, med et lille snork i en times tid, indtil husbond kom hjem. For så måtte jeg op og shines op, så jeg var klar til firmajulefrokost. Husbond havde lovet at køre mig ind og hente mig, så jeg kunne bare drikke løs. Og det gjorde jeg så……. Men ikke mere end at jeg da jeg blev hentet kl. et om natten, var i stand til at tale nogenlunde rent, og stadig stå på stiletterne…. 😉

Fin julefrokost, men i en virksomhed, hvor under 1/3 er kvinder, bliver der drevet rovdrift på danseskoene. Og det var nu også meget hyggeligt, selvom mine fødder var trætte og ømme hele lørdagen.

Og alle kan møde på mandag med god samvittighed – JEG så ihvert fald ingen skandaler 🙂

Skriv et svar

