Så er det slut!

Jeg har lukket ned for det gamle job i dag, og lagt de få opgaver der hang videre.

Jeg har jo stadig det administrative og hjælpen, når systemet driller, men ellers er der ikke noget mere jeg skal foretage mig mht. kunderne.

Og om jeg kommer til at savne det? Det gør jeg nok lidt. Kontakten med andre mennesker bliver indskrænket gevaldigt, og jeg kommer IKKE til at snakke i telefon op mod 5 timer om dagen.

Til gengæld får jeg tid til fordybelse, problemknusning og mulighed for at følge en opgave HELT til dørs, da jeg jo i høj grad kommer til at definere mine opgaver selv. Og det har jeg savnet i nuværende job.

Nyt telefonnummer er i kraft fra i dag, så ingen af mine gamle kunder kan ringe direkte til mig mere. Også lidt sært. Men jeg skal jo alligevel have nye visitkort osv, så om der er et andet nummer også, betyder ikke noget.

Og i morgen? Suser jeg til Esbjerg klokken lort tidligt om morgenen for at få overgivet opgaver. Og jeg glæder mig!!!

Til et nyt liv og en spændende fremtid!

Skriv et svar

