Dagen er snart gået…

..og jeg har nået meget mere end jeg troede jeg ville nå.

Der er arkiveret i bund, et par lidt trælse sager er fuldendt, og jeg har været til et godt møde i formiddags.

På trods af syg kollega har vi alligevel nået hvad vi skulle, og det er rart. Der har nærmest været lidt stille i dag- og jeg ved at det er stilhed før stormen – og når den kommer er jeg UDE!! Også en rar fornemmelse!

For mentalt er jeg ved at geare om, ved at være klar på de nye opgaver. Klar til overlevering af hængepartier og frafaldne opgaver.

Og i dag kom der en mail med mit nye telefonnummer. For beholder jeg det gamle, så vil der stadigt være en del, der ringer til mig med henblik på nuværende og forrige job, og NU er det på tide at få sat en stopper for de der services man yder med venstrehånden!!! Så det er nyt nummer og ny identitet jobmæsigt 🙂

Og når jeg kommer hjem, så venter der noget lækkert 5% oksekød, der bliver til græske bøffer, og derefter en tur i sofaen, hvor vi skal se “Pirates of the Caribbean” på video…

Og Johnny Depp er jo ikke det værste på en tirsdag aften, vel?

Skriv et svar

