Ude godt…

.. men hjemme bedst!

Sådan har jeg det i dag, hvor jeg holder fri. Jeg kan godt lide at arbejde, og det er ikke bare en sur pligt for at tjene penge. MEN, at holde sig en fridag en gang imellem, det er nu lækkert! Især i dag, hvor alle de andre er afsted, og det kun er mig der er hjemme, så her er ro, og ingen MEGET høj musik fra værelserne ( og jeg er ikke en gammel idiot, der jhader musik – men man kan ikke tale sammen på deres værelser, når musikken spiller!!), ingen børn til at forstyrre, mens man skal koncentrere sig – for jeg havde liiige en enkelt opgave, der skulle løses hjemmefra.

Ingen pligter, andet end dem, jeg selv pålægger mig, og ingen faste aftaler.

MÅSKE henter jeg børnene fra skole og tager dem ud at handle tøj, men det er ikke lovet! MÅSKE får jeg gjort rent osv…

Men helt sikert er det, at dagen skal nydes og bruges til hvad jeg gider!!!

Skriv et svar

