Countdown

Ja, nu er der kun 8 dage tilbage, inden jeg skifter, og jeg GLÆDER mig. Glæder mig til de nye udfordringer, til ikke at blive overvåget, til atter at kunne træffe beslutninger selv… ..til at få LUFT!!!

Og det er ikke engang 8 hele dage, for i morgen skal jeg på kursus i Business Intelligence, hvor jeg skal se, hvordan man bedst muligt laver de fornødne sql-kald, til optimering af firmaets ressourcer.

Det er bare SÅ spændende.!!!

Og så overlever jeg vel nok trivialiteterne resten af dagen i dag.

Og fredag har jeg fri, så der slipper jeg også.

Torsdagen er jeg også væk nogle tier, men af en trist grund, der skal jeg til begravelse hos min allerældste venindes storebror, der omkom ved en tragisk trist ulykke i fredags. Fred være med ham! Han fortjente det ikke. Var lige blevet helbredt for cancer i halsen, og værdsatte måske livet mere, fordi han havde stået på kanten. Og så dør man bare som nogle-og -fyrreårig! Sommetider er livet ikke rimeligt, og heller ikke døden.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Evi
    Nov 21, 2006 @ 10:19:18

    Åhh nej det er da bare for meget! Det er vel nok synd for hans familie.

    Kærlig hilsen Evi

    Svar

  2. helleq
    Nov 23, 2006 @ 00:48:09

    Han var heldigvis ungkarl, så det er “kun” søskende han efterlader….

    Svar

Skriv et svar

