Lang arbejdsdag!

Det havde jeg i dag – en af de rigtigt lange og seje dage. Jeg stod op halv seks og kørte hjemmefra så jeg var i Odense klokken syv. Der mødtes jeg med tre kollegaer, og så susede vi til Århus til møde. I øvrigt et spændende møde, der gav mig meget mere indblik i mine fremtidige jobfunktioner. Pyha, der bliver en del at holde styr på, i øvrigt. Nå, men så fra Århus og hjem til kontoret igen, hvor vi landede klokken tre. Fik lige summet sammen på et møde , der var holdt uden mig, og så videre til Vestfyn, hvor jeg skulle være med til et aftenarrangement med mit arbejde. Det sluttede så halv ni, og så kunne vi pakke sammen og tage til kontoret igen. Og nu lokkede min bil MEGET, så jeg susede hjemad. Og næsten hjemme fandt jeg ud af at jeg nok skulle omkring ungdomsklubben og hente børn, så der var lige en lille ekstratur på 18 km, for at hente drengene. Men hjem kom jeg, klokken kvart over ti, 16 timer efter afgang, ca……. Og i morgen er der atter en dag, så jeg skipper yogaen i aften og lukker ned og går i seng inden længe. Sommetider bliver selv jeg træt 😉

2 kommentarer (+add yours?)

  1. styx
    nov 16, 2006 @ 07:21:21

    Det er så okay. Du slipper. Denne gang 😛
    Pænt presset dag der. men fedt at de nye opgaver bliver store.

    Svar

  2. helleq
    nov 16, 2006 @ 12:04:44

    Takker 😉
    Og jeg lærer ihvertfald nogle meget fancy fine nye ord, såsom reguleringsret, balanceansvar og refixering…Uha uha 🙂

    Svar

Skriv et svar

