Kjøwenhaun, Æwletoft og Sy’fyn…

Jeg smutter en tur til den store hovedstad i weekenden til DF (delegeretforsamling) i min fagforening.

Jeg havde ellers trukket den længe, fordi jeg syntes at min tid var så presset, og fordi det krævede planlægning af både min, husbonds og børnenes tid.

Men løsningen blev:

Mindsten på spejdertur fredag til søndag. Vi kører fredag og hun afleveres hjemme søndag.

Mellemsten og husbond kører hjemmefra lørdag morgen kl 5.30 og til Ebeltoft, hvor de deltager i Jysk-Fynske mesterskaber i judo.

Ældsten går i byen fredag aften, og afhentes af mig, der  først tager til København klokken to om natten. Han bliver så til gengæld hjemme lørdag og kigger efter hunden.

Søndag aften er alle hjemme igen – jeg satser på at være hjemme senest kl. 19, så der også bliver sofatid.

Men vi er nok ikke den eneste familie, der bryder op i weekenden og laver hvert sit?

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Evi
    Nov 15, 2006 @ 10:55:54

    Kære Helle

    Det lyder ret checket !
    Vi lever ret forskelligt fra jer, og er mere til fælles familiehygge, men jeg synes det er interessant at læse om, hvordan I får jeres planlægning af aktiviteter for alle til at gå op i en højere enhed. Det må være noget af et puslespil.
    God fornøjelse med turen og mødet.

    Kærlig hilsen Evi

    Ps. Jeg er glad for at jeg igen kan kommentere hos dig. Jeg har også savnet det. :0)

    Svar

  2. helleq
    Nov 15, 2006 @ 23:09:06

    Kære Evi

    Checket og checket…næh vi er nok desværre ikke unormale i forhold til normen. Og jeg tror ikke at vi er den værste familie, når det gælder samvær. Vi vægter f.eks meget højt at spise aftensmad og morgenmad sammen hver dag. Men det gør jo så at vi oftest først spiser klokkken ni halv ti om aftenen pga. fritidsinteresserne.
    Og du kan tro jeg skal hygge mig på DF. Jeg skal nemlig snakke med nogle mennesker som jeg næsten kun ser der på DF, og det er som regel hyggeligt lige at høre til dem. 🙂

    Svar

Skriv et svar

