Godnat-yoga

Efter en times godnat-yoga er jeg næsten klar til at gå i seng. Nu har jeg for anden aften i træk fået taget mig sammen til yoga. Og det er rart, når det er overstået, og man helligt kan pudse glorien og sige : “Jeg gjorde det”.

Og jeg prøver, men nogle aftener er det for sent og klokken er pludseligt over midnat- og så er det for sent, når man skal op klokken lidt over seks.

Og at stå en time FØR op er IKKE holdbart! Så jeg prøver at tage mig sammen, så min krop og jeg bedre kan holde hinanden ud!

Og er jeg den eneste, der ALDRIG har timer nok i døgnet til både arbejde, familie, fritid, hygge OG motion?

1 kommentar (+add yours?)

  1. Evi
    nov 15, 2006 @ 10:33:04

    Kære Helle

    Det er godt gået!
    Jeg har tit dårlig samvittighed over, at jeg ikke får rørt mig nok, og yoga er jo rigtig godt. Jeg gik for mange år siden på et rigtig godt hold. Desværre stoppede vores dejlige lærer, og den nye,som jeg startede hos, var slet ikke god, så lagde jeg det på hylden, og jeg har nok glemt de fleste af de øvelser, som vi brugte.
    Timer nok, nej hvem har det? Man får jo alligevel aldrig gjort alt det, man gerne ville.

    Kærlig hilsen Evi

    Svar

Skriv et svar

