Hvor lavt !

Jeg er ansvarlig for implementering og integration mellem to systemer vi har i firmaet. Det ene er det vi bruger til dagligt, og det andet er et system, der ligger hos en samarbejdspartner. Nu skal der udvikles på nogle ting, så der i fremtiden vil være fuld integration mellem de to systemer, så de mange manuelle opgaver – og dermed fejlmuligheder- forsvinder.

Det er jo rigtig godt, og vi har haft opstartende møde mellem os, leverandører og mellemmænd. Efterfølgende telefonmøde gjorde at vi blev enige om en workshop snarest. Min nuværende chef – der har været tovholder på projektet (og som skal betale udgifterne) – skulle stå for mødeindkaldelsen. Jeg informerede om at onsdag var jeg udenbys hele dagen, og hvis jeg nåede tilbage på kontoret, var det kun for at vende og tage videre til et aftenarrangement!

 Og had dag vælger damen? Onsdag. Så nu står jeg som ansvarlig, og kan ikke deltage!

Og hvorfor? Jo, jeg er af vores økonomidirektør kaldt til et kursus i et nyt system, omkring BI ( Business Intelligence), hvor jeg og controller, øko-direktøt, øko-chef og økonom samt datachef og systemintegrator deltager.  Da jeg fik det at vide, var min nuværende chef til stede og blev MEGET fortørnet over at hun ikke skulle med!

Kommentaren var : “Ja, han er jo en klog mand øko-direktøren, så han må jo vide det”!!!

Hævnen var så at udelukke mig fra et møde, som jeg senere skal stå til ansvar for! Er det ikke bare lavt???

Skriv et svar

