En dag…..

..sætter jeg mig dybt i sofaen og laver absolut intet, men indtil da knokler jeg løs med livet, arbejdet og alt det midt i mellem.

I dag stod den på 2½ times ekstraarbejde, da jeg ikke kunne nå hjem,inden der var hygge hos kollega. Men da bunkerne på bordet var for opadgåend, hjalp de to timers arbejdsro ganske gevaldigt.

Og nu er jeg hjemme, parat til at dykke ned under dynen, så i morgen kan starte. To timers møde fra morgenstunden. Koordinering af diverse opgaver/hængepartier og direkte ud til et arrangement med “pigerne i huset”. Vi skal ud at se Rene Fris performe, og inden da skal vi ud at spise sammen. Det var et hurtigt arrangeret arrangement,  af den slags..”Guuud, kunne det ikke være sjovt at se?” Jo…skal vi ikke lige sende mails rundt til pigerne og se om der er andre, der vil med???” Jo, lad os det…Mail ud og to timer senere er der 11 tilmeldte, og der arrangeres efterfølgende spisning.

Og det er min erfaring at den slags hurtigt opståede arrangementer er de mest vellykkede.  Så selv om det også bliver sent i morgen, så glæder jeg mig!!

Og forsømmer jeg familien? Ja, men de kan heldigvis klare sig uden mig i huset hver dag 🙂

Skriv et svar

