SSSsssh….

Det er stadig en dyb hemmelighed, hvad jeg skal lave.

Dvs. kollegaerne i afdelingen ved det godt men må heller ikke sige noget om det, så vi venter alle i halvspænding på at det officielt kommer ud!!

 Men det er en nøglestilling på visse områder, noget der kræver  en analytisk hjerne, is i maven, god forretningsforståelse, it-indsigt og ro på……

Så hvorfor i alverden jeg er blevet headhuntet, må guderne vide 🙂

3 kommentarer (+add yours?)

  1. MrsBaloui
    nov 03, 2006 @ 09:07:06

    Hvor lyder det spændende!

    Selvom det stadig er uofficielt, er det på sin plads at sige TILLYKKE!

    Glæder mig til at høre hvad du skal lave 😉

    Svar

  2. Evi
    nov 03, 2006 @ 09:48:21

    Kære Helle

    Tillykke med den nye stilling. Jeg håber du bliver glad for den.
    jeg har ikke kommenteret hos dig længe, men har lige set du har flyttet din blog, og vil bare lade dig vide at jeg har det godt og læser dine indlæg regelmæssigt.

    Kærlig hilsen Evi

    Svar

  3. helleq
    nov 03, 2006 @ 14:11:13

    MrsBaloui TAK- det ER spændende OG en anelse “geeket”, men hvad pokker, og jeg har lige skrevet under på kontrakten, så nu binder den! 🙂

    Evi, tusind tak for det, jeg glæder mig i hvert fald meget til at komme i gang med den, og jeg har fået de jobfunktioner med over, som jeg ikke ville undvære, så det er ganske fint.
    Og jo, jeg havde savnet dine kommentarer, men formodede at du måske ikke kunne komme på blogger.dk – jeg har jo ikke kunnet her fra jobbet selv, så….

    Svar

Skriv et svar

