Det er fa… for groft!!!

indlaeg85001.jpgJeg har internet hos TDC – mere af nød end af lyst, men jeg bor i et randområde, og derfor er jeg bundet af både fastnettelefonlinien plus internettet hos TDC!
 
Det har jeg lært at leve med i mangel af bedre, men NU er jeg sur!
Vi har en “almindelig” 2 Mbit forbindelse med dynamisk IP.
I forbindelse med stigende irritation over denne blog ( og nu det faktum at den lukker) og det at vi jo efterhånden har nogle domæner i huset, tænkte jeg så, at “Jamen så må jeg jo bare få en fast IP-adresse i stedet for dynamisk”! Vi har jo både en router og en computer der kunne agere server…
 
Slog op på TDC’s hjemmeside – og så at det da var muligt at få fast IP-adresse, men at det altså liiiiiige kostede 30,- pr måned!!!!!!!!
 
HVAD BILDER DE SIG IND???? Hvad i alverden kan sandsynliggøre en merpris på 30 kr om måneden for en fast IP??? Drift? Vedligehold?
Det er da MIG, der gør arbejdet fra routeren og videre ind i huset..MIG, der sørger for sikerhed mv.
 
Og jeg vil fan…IKKE GIVE 30 KR OM MÅNEDEN FOR EN SERVICE MAN BURDE HAVE GRATIS!!
 
Er der nogen der har en gyldig grund til det pirateri ??

Skriv et svar

