Er det bare mig?

Er jeg mon den eneste sjæl i dagens danmark, der har problemer med at falde i søvn efter en ferie, stor som lille?
Jeg kan ikke forstå hvad der sker! Jeg går i seng som sædvanligt, men på en eller anden måde vil hjernen ikke slå fra, man vender sig 117 gange i sengen, ryster dynen, skubber til den tungt snork.. nej sovende mand, ryster hovedpuden. Prøver at ligge lidt på højre side, så venstre, og så på ryggen, stadigt uden held.
Nå, klokken tre gav jeg op, stod op og drak et glas mælk, spiste en alminox – de hjælper jo mod alskens ondskab ;o) og tullede lidt rundt mens jeg tømte tankerne. og op i seng igen.

Og NU skete miraklet, konen faldt i søvn til klokken seks, hvor det indre vækkeur startede op.
Så lidt søvn blev det dog til denne gang – andre gange kommer søvnen ikke.

Så det er en lidt træt husmor, der lige har sat sig for at skrive lidt, inden madlavningen kalder.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Anonymous
    apr 19, 2006 @ 10:47:00

    Kære Helle

    Undskyld!
    Jeg har desværre ikke haft tid og mulighed for at se din side før i dag.Til gengæld har jeg svaret på nogle af dine tidligere indlæg nu.
    Ved et af dem, var der nogle indlæg, som du nok hellere må fjerne.

    Jeg kender godt det med ikke at kunne sove efter en ferie. Møgirriterende er det!
    Hvorfor skal kroppen absolut stritte imod den vigtige søvn, når man har mest brug for den? Tankerne kører bare helt vildt i selvsving. Så er der altså ikke andet for end at stå op, og så prøve lidt senere.
    Denne gang gik det nu rimeligt, men jeg var altså også træt efter havearbejde.

    Kærlig hilsen Evi

    Svar

  2. helleq
    apr 20, 2006 @ 22:34:00

    Kære Evi

    Jeg klarede heldigvis dagen, og NU er det jo næsten weekend igen. Det er nu rart at starte op med en god kort uge.

    Men det er jeg nok heller ikke ene om at mene.

    Svar

Skriv et svar

