The 4 meme !!!

Nu kommer der lidt om mig

Fordi aeris.dk syntes jeg skulle !

4 jobs jeg har haft
1. Ungarbejder på en kaffefabrik ( man SLÅR faktisk på pakkerne med en gummihammer for at se om de er i vacuum ;o))
2. Designer (jeg designede møbler i 6 år)
3. Klubleder ( fordi arbejdstiderne passede mig)
4. Rådgiver – 2 slags rådgivning på nuværende arbejdsplads)

4 film jeg kunne se igen og igen
av, den var straks værre…men de kom da frem
1. Ringenes Herre – 1-3 (er det en eller tre?)
2. Den grønne mil ( fordi den har det hele)
3. Highlander
4. Grease

4 steder jeg har boet
1. Odense C
2. Åsum v. Odense
3. Odense C …igen igen igen
4. Gudbjerg Sydfyn ( og der har jeg næsten slået rødder)

4 TV-shows jeg godt kan lide at se
Den er straks værre, med mit meget lille tv-forbrug!
1. Desperate housewifes- (fordi den er suveræn)
2. Malcolm i midten, (hvis jeg er hjemme)
3. Lost ( hvis jeg når den – og husker den)
4. American Dreams- fordi den beskriver tiden i tresserne godt!

4 steder jeg har været på ferie
1. Kreta (tjaeh)
2. Samos ( bedre)
3. Alanya (børnenes favorit)
4. Thailand – drømmerejsen

4 websites jeg besøger/bruger dagligt
1. google.com
2. dr.dk
3. fyens.dk ( man er vel lokal)
4. dgs.dk – når man lige skal finde nogle/noget

4 favoritretter
1. Mexikanske majspandekager- selvbagte med krydret fyld og guachemole( egen)
2. Rosa-rødt oksekød med en god whiskey- eller rødvinssauce til, og med tre slags gemüse
3. Pizza med – som minumum skinke, ananas, løg, hvidløg, masser af ost og chilli
4. Rachlettemad, hvor man bare kan småspise og stege langsomt.

4 steder jeg godt gad at være lige nu
1. Et sted med sol og varme og familien omkring mig!
2. I min seng – og det er pludseligt lørdag morgen ;o)
3. På en god lille restaurant sammen med husbond
4. HER! Fordi det er min virkelighed

4 bloggere jeg tagger
???? Hvem vil? Sig til og jeg linker til dig

Pyyyyh, det var besværligt, jeg skulle jo tænke og ikke bare lade blækket flyde. Men jeg kom da igennem dem. Hvad med dig? Er du meget forskellig fra mig?

Skriv et svar

