1. uge er gået

Arbejdsmæssigt har det været en travl uge. Det er årets travleste uge i min nye afdeling, så jeg har måttet hoppe i med begge ben og bare være på fra starten. Jeg tror egentligt at jeg har lært mest på denne måde. Der har da været nogle gange jeg har måttet spørge, men jeg synes da selv at jeg har gjort det ret godt i forhold til min status som newbie ;o)

Herhjemme er det også gået fint. Børnene er begyndt i skole igen, og det hat stort set være smertefrit. Alle er kommet op og det til tiden. Så det har været dejligt nemt.

Husbond døjer med halsbetændelse, og kan næsten ikke snakke, men har ikke feber eller noget, så han passer også sit job, som han plejer.

Så 2006 er startet godt op, og jeg kan bare håbe på at linien fortsætter…

Og jo, mit børshandlergen gav mig to flasker god rødvin igår i præmie fra mit arbejde- de var så imponerede over mine resultater med aktierne :o)

Skriv et svar

