Snestorm kom an!

Jeg har heldigvis fri i morgen, så jeg venter bare på at sneen skal falde, og jeg kan sige :PYT!
Indkøbene er klaret af husbond – vi manglede egentligt ikke noget vigtigt, men chips og sodavand er lige nu ved at blive bragt hjem.
Frikadellerne småsimrer på panden, og de to små småhygger med hvert sit. Mellemste med den nye guitar og Tullen med at male og se film. Og jeg glæder mig til at vågne op i morgen til et landskab, hvor sneen forbliver hvid. Kigge ned mod skoven og se det mest vidunderlige landskab i hvid, blå og mørk.
Og fordi vi ikke skal på arbejde før fredag, skal vi ud at gå en tur i driverne i morgen, nude suset og bare sige kom an sne! Fordi du er så skøn!

Skriv et svar

