Lillejuleaften

Ja, nu er det rigtig snart.
Jeg er stadig på arbejde. Vi luker officielt klokken 11.30, og juler derefter sammen i nogle timer, med mad, banko osv. Alle i min afdeling har nissehuer på, og vi kan godt se at de andre afdelinger glor lidt efter os, og ryster på hovederne, men vi kan klare det, kan vi, og vi er nok dem der hygger os allermest på trods af travlhed. :o)
Efter arbejdet skal jeg ud med gaver til min aller-allerældste veninde, som jeg faktisk har kendt næææsten hele livet. Vi startede til puslingegymnastik sammen som 3-årige, og kom i klasse sammen da vi var 7. Det er rart at kende mennesker som man har fælles barndom med, synes jeg. Og det med gaver – jamen det har vi jo gjort altid – siden skoletiden har vi også givet julegaver, og da vi så fik mænd, kom der – en flaske god rødvin i gaveposen også, det er OGSÅ tradition at mænnerne får rødvin. Ungerne får til de blliver voksne, hvad hendes to er blevet – hun fik børn i en meget ung alder, så der er næsten en generation mellem hendes store og min lille *S*
Og så er det hjem og holde fri. Ordne til julebordet i morgen tidlig, hvor vennerne – også traditionen tro- kommer til brunch.
Jeg GLÆDER mig , og nyder at snuse duften af jul og glæde ind! GOD jul, hvis jeg ikke når det i morgen!!!

Skriv et svar

