Nu nærmer tiden sig

Der er tre dage tilbage på arbejde. Dvs. kun 2½, da firmaet officielt lukker til middag og byder på frokost, banko og juleri. Jeg har rent fysiskt flyttet plads til en mere huleagtig plads i firmaet.
Det er vist kun midlertidigt, men pladsen er altså GOD!
Jeg skal have brevflettet, udkopieret og sendt 1400 breve i morgen sammen med de rette følgeark, så jeg kommer nok ikke til at kede mig.
Der er ordrer, mit almindelige arbejde samt det nye jeg også skal nå at kigge på inden jul. Og åh nej, tænk hvis der kommer mange der skal rådgives 🙂 Det ville da være frygteligt.
Jeg når nok det hele alligevel, og når bare julesindet er der, så kører det hele på skinner. Tænk sig, jeg har skrevet alle julekortene herhjemme, mangler kun to/tre gaver ( hvilket er super for MIG), så kom an jul! Jeg klarer dig på trods af ondt i halsen, snotnæse og hoste.
Og jeg glæder mig til at holde fri fra fredag til fredag, næsten en uge. Det er bare så dejligt og jeg ser frem til at nyde dagene med familien, for det er jo dét julen handler om, ikke?

Skriv et svar

