Helle en haj!

På mit arbejde har vi en personaleforening. Der bliver udbudt forskellige ting gennem året i den. Fester, arrangementer, ture, teaterstykker og spil!
Vi fik mulighed for at melde os til Børsens aktiespil på fordelagtige vilkår, og personaleforeningen betalte det meste. Pyt tænkte jeg, og meldte mig til på trods af at jeg intet anede om aktier. Men man får blod på tanden af det, især hvis det bare går lidt godt.
I starten lå jeg som nummer 10.- 15.000 med mine sølle aktier ( Jeg tror der er ca 30.000 aktier i spillet – man har hver tre). Og det var da i den bedste halvdel sagde jeg til mig selv.
Så begyndte jeg at tænke over hvor jeg skulle investere – solgte aktier, der ikke var gode nok, og tænkte strategisk ( det lyder godt, ikke) *G*
Og nu ligger min dårligste aktieplacering og svinger på en ca. 400.plads i det store spil.
Den bedste er i top 100 og den midterste ligger lige omkring 100.pladsen.
Så lidt haj er der i mig – man får blod på tanden af det, og jeg er begyndt at kigge på markedet, hvad der sker og så’en–

Så nu mangler jeg bare at stramme op på privatøkonomien også. Tænk hvis jeg der kunne forrente mine penge med næsten 20% på to måneder!

Hvad med dig? Er du også en haj til aktier?

Skriv et svar

