Pigejulefrokost

Jeg var til pigejulefrokost i går. Egentligt lidt ufrivilligt, dvs. hun havde spurgt min mand om han kunne undvære mig den dag og han havde sagt ja..*argh* Så jeg kunne ikke sige fra, da jeg blev informeret om det. Men jeg ville nu gerne have haft valget først- også selvom jeg nok havde sagt ja alligevel… :o)
Og det blev en skæg pigejulefrokost. Vi var otte kvinder, hvoraf kun de to var gift, så der var meget snak om mænd, om at undvære mænd, om affærer og andre interne kvindeting. Vi fik traditionel julemad med sild, lunt og frugt og ost til sidst. Og så drak vi! Jeg tror der røg ½ flaske snaps, mindst 10 breezers, to flasker rødvin, to flasker rosevin, en flaske baileys i kaffen samt et antal øl. Og så drak vi ½ liter sodavand også….
Og så tog vi ud at bowle med et resultat, der svarede til sindene, men vi grinede en masse.
Og efter midnat var vi på musiksted, hvor vi snakkede, dansede og hyggede.
Blev der scoret? JA! Èn af pigerne forsvandt ud i mørket med en mand, mens vi andre gik hjkem med intakte dyder i behold. Dvs. jeg ringede efter husbond, så han kunne fragte de sidste fire af os hjem.
En rar pigenat, og jeg kom i seng klokken halv fem i morges, træt og glad.

Hygger du også med pigerne, eller er det kun parvist?

Skriv et svar

