Arbeit Arbeit

Jeg synes bare at lige nu styrer arbejdet! Og dog – for første gang i ??? tider spiste vi aftensmad før syv. Lækkert med en aften i familiens skød! Vi har set film og Desperate Housewifes og bare slappet af efter at have inhaleret hakkebøffer med bløde løg og SOVS!
Så NU er der ladet lidt op til i morgen, hvor jeg får MEGA-MEGA-arbejdsdag. Jeg har et arrangement i morgen aften oveni den normale arbejdstid, så det bliver en arbejdsdag fra otte morgen til halv- elleve – elleve aften. *GAB* Gad vide om jeg sover godt i morgen aften???
Men det er jo også hygeligt og sjovt med aftenarrangementer. De bryder hverdagen, og jeg kan jo afspadsere senere…*S*

Hvad med dig? Foretrækker du 37 timer rent, eller variationerne?

4 kommentarer (+add yours?)

  1. Anonymous
    nov 24, 2005 @ 12:21:00

    Hej Helle
    Det lyder som om du får en “hård dag”, får helt ondt af dig.Jeg håber, du får tid til afslapning i weekenden!Jeg har aldrig brudt mig om det der med møder lige efter arbejdstid, det giver mig hovedpine.Jeg arbejder heldigvis ikke 37 timer,fatter slet ikke, at nogen kan have overskud til familien på de betingelser, så dyb respekt til dig og andre på fuld tid!
    Har I det som os, at I kun får sovs en sjælden gang?, så nyder man det desto mere!Jeg tror også, at vi snart skal have en gang hakkebøf uhmm!
    hilsen Mie

    Svar

  2. helleq
    nov 25, 2005 @ 10:59:00

    Jeg overlevede heldigvis, men det var en lang dag. Jeg kom fra firmaet klokken halv elleve og mødte igen her til morgen – dog først lidt senere. Valgte at køre børnene i skole inden jeg mødte. Så på den måde fik jeg også en anelse kvalitetstid med dem i morges. Og de ELSKER når det er mig der kører – nok mest fori det bryder vanen.

    Og sovs. Nej brun sovs er ikke det vi spiser oftest.

    Svar

  3. Aeris
    nov 26, 2005 @ 23:37:00

    Pyyyyha – sikken dag Hellen, jeg håber du klarede det i stiv arm snue til trods! Der følger mail mandag, når jeg kommer på arbejde… jeg kan berette om at X er indehaver af en S. P. 😉 Hidr! Det kører bare! 😉

    Svar

  4. helleq
    nov 28, 2005 @ 11:30:00

    Aeris- jeg ser frem til brev, når du kommer på arbejde igen. Vi mailes ved *S* Og S.P. er ikke altid værst…ha ha ha, når der skal noget kryderi på maden

    Svar

Skriv et svar

