Ren råhygge

Jeg var i København i fredags! Først afleverede jeg datteren hos veninden fra sommerens Langelandsfestival. Derefter tog jeg en lille strøgtur, inden jeg skulle mødes med en af de allerældste chatte-veninder http://aeris.dk . Vi mødtes efter hun havde afleveret sin familie ved toget, og havde derefter en PRAGTFULD aften sammen. Det er – som med mange af de andre gamle chattere – ret uregelmæssigt at vi ses, men man kender nok hinanden på en anden måde, når man har chattet sammen længe, end hvis man “bare” var almindeligt bekendte. At vi så bare var os to Quinder sammen, gjorde at vi var Aeris og Helleq og IKKE mødre, koner, kolleger osv. Vi var bare OS! Og det kommer man tit til at smide lidt væk i familiens hellige navn.
JEG har ihvertfald tidligere været slem til at glemme mig selv og mine ønsker, behov og ikke mindst min frihedstrang, for at tækkes familien.
Efter at have gjort op med mig selv, at jeg ikke måtte tabe mit Helleq-jeg, har jeg fundet en god balance mellem alle mine hverv. Jeg tager på korte ferier med ældsteveninden, tager i byen med venner og kolleger, og er også sammen med min familie til de samme ting.
Jeg NYDER balancen, og trives med det. Gør du?

3 kommentarer (+add yours?)

  1. Aeris
    nov 08, 2005 @ 17:30:00

    Ja DET kan du tro!! 😉 Og TAK for i lørdags, det var bare SÅ hyggeligt. Jeg kender godt det med ikke at tabe sig selv.. derfor rydder jeg også op nu 😀 Jeg glæder mig til vi ses, snart, igen!

    Svar

  2. Anonymous
    nov 15, 2005 @ 11:37:00

    Hej Helle
    Jeg synes du skriver rigtig godt på en måde, som både underholder og sætter tanker igang. Jeg undrer mig dog over de der udenlandske kommentarer på din blok, er det spam eller hvad?
    hilsen Mie

    Svar

  3. helleq
    nov 23, 2005 @ 22:33:00

    Hej Mie. Det er vel spam. Og tak for de søde ord. De varmer meget.–>

    Svar

Skriv et svar

