Fede feriedage

Det har været herligt at have to fridage og så en weekend oveni. Jeg har jo ikke været forkælet med sommerferie i år, så jeg har nok nydt de to afspadseringsdage mere end jeg ellers ville have haft gjort. Og hvad har jeg så nået? Joooeee… Torsdag begyndte vi så småt at rydde vores “luksus-rum”, nemlig computerstuen. Et rum på 24 m2, som vi kun har haft brugt til vores pc’ere. Lidt luksus – måske især fordi de to mindste har meget små værelser. Så NU skulle det være!!! Vi ryddede, rodede, brændte af og planlagde.
Alt skal ske i rigtig rækkefølge. Man kan ikke bære bøger ovenpå, medmindre der er nye hylder til bøger i gæsteværelset, der også fungerer som bibliotek. Og bøger var der masser af, så vi tog en tur til Svendborg og købte hylder. 4 stks i en meters længde til boghylder og to tometershylder til den mellemstes jumbobøger, så han kan få dem pænt op på sit nye værelse.
Og så købte vi lige en blæser, glasvæv og lidt småtuing til badeværelset, hvis vi nu kom til at kede os ;o)
Lige nu er alt kaos – computerrummet er halvryddet – bøger er på nye hylder, der blev fyldt op med dem der kom op *SUK* OG BADEVÆRELSET NÅEDE VI IKKE!!!!!
MEN vi kom en tur til Tyskland, da vi hentede den store fra hans spejdertur, og en tur rundt om BurgerKing i Fredericia – hvilket er tradidtion hvis vi kommer i nærheden!!!
Vi fik kørt tre læs på genbrugsstationen om lørdagen, og vi fik ryddet huset op og vasket alle gulve, hvilket var meget tiltrængt.
Jeg har ydermere bagt tredive majspandekager til i morgen, hvor jeg får kollegaer på besøg.
Så nu er der handlet, lavet krydret oksekød, sat kylling til optøning i køleskabet og ryddet.

Uge 43 kom bare an!!!!!

1 kommentar (+add yours?)

  1. Aeris
    okt 26, 2005 @ 13:28:00

    Ih hvor er I aktive – her er der ikke sket en fisende fis! Selv om det var “mors fede feriedage” hjemme hos os – havde det samme antal feriedage, haha! Her synes jeg bare der blev meget mere rodet end der var før?? Underligt?? Men det var måske fordi jeg syltede! By the way.. ved du om et paradisæbletræ kan stå i en krukke? 😉

    Svar

Skriv et svar

