Rå ren afslapning

Her til aften har jeg bare slappet af og nydt at se på de andre desperate husmødre. Hvor er jeg dog vild med den serie. Vi genkender vel alle lidt af os selv i de forskellige karrikaturer, som de jo er… ;o) Hvem JEG så ligner mest, det er så op til mig selv at finde ud af…Men jeg kunne som sædvanligt genkende flere scener, hvor jeg havde de dersens “Jeg-ved-hvad-hun-vil-gøre-ting” med de fleste af kvinderne.
Jeg håber søreme at de også køber afsnit til næste forår, så jeg kan få min onsdagsdosis – af kvinder…og ikke…?!…
Hvordan med dig? Er det ren junk-tv, eller er det bare sagen at se Desperate housewifes??

Skriv et svar

