Noget om kommunikation.

Her i huset kommunikerer man meget……. F.eks.
Far: Lillesøster, gider du at putte ismaskinen i fryseren?
Lillesøster: Ja, ja….
Far: Husk nu at det ikke er det hele, der skal i fryseren!
Lilesøster: Tror du jeg er dum?
Far: Jamen hør nu her, du skal…
Lillesøster: Ja, ja, far…jeg VED det godt!!!! Du behøver altså ikke at tro jeg er dum!!!!
Samtalen afsluttes.

Dagen efter. Jeg kommer hjem og finder en ismaskine i fryseren, ALT incl…står og hiver i en ledning og ser undrende ud.

Forklaring fra datteren… Jamen mor, jeg havde da taget den ud af posen og fjernet opskriftebogen!

Mon døtre nogensinde lærer at høre efter???

4 kommentarer (+add yours?)

  1. Aeris
    sep 05, 2005 @ 20:28:00

    Det er jeg bange for de ALDRIG gør *GG* Mine unger hører ihvertfald ikke efter, medmindre de selv vil! 😀

    Svar

  2. helleq
    sep 05, 2005 @ 21:43:00

    Næh, men så er det at det specielle mødregen træder ind…
    Vi tilpasser vores tale efter deres selektive hørelse, og opnår sommetider alligevel det vi vil ;o)

    Svar

  3. Aeris
    sep 07, 2005 @ 21:15:00

    Det er helt rigtigt – og det er faktisk forbløffende hvad man kan opnå ved den slags tilpasning 😉

    Svar

  4. Aeris
    sep 07, 2005 @ 21:15:00

    Det er helt rigtigt – og det er faktisk forbløffende hvad man kan opnå ved den slags tilpasning 😉

    Svar

Skriv et svar

